15/09/2022

חופשת סקי משפחתית

כמה עולה חופשת סקי משפחתית?

החורף הגיע והחלטתם לצאת לחופשת סקי משפחתית .

אז מה עושים עכשיו ? במה זה כרוך ,לאיפה נוסעים איזה אתר לבחור, כמה זה עולה?

סקי וי.אי.פי  מתכננת עבורכם את חופשת הסקי מא' עד ת'.  החל מבחירת האתר המתאים לרמת הגלישה שלכם ,איזה טיסה לבחור, באיזה שעה רצוי להגיע לאתר ,בית המלון הרצוי וכמובן הסקי פס ציוד גלישה ובית הספר לסקי .

אז בואו נתחיל מהתחלה - סקי הוא אחד מענפי הספורט המהנים ביותר. ההרים המסלולים הלבנים, המהירות והאדרנלין שבגלישה הן חוויה עוצמתית. נוסיף על זה את עיירת הסקי ומה שמסביב. כל זה מכניס אותנו לאווירה של אגדה מופלאה שאנחנו השחקנים הראשיים בה .

 

הכנה לחופשה - חופשת סקי שונה מחופשה בעיר או חופשת בטן גב ויש להיערך אליה בהתאם 

היכנסו לכושר גופני בסיסי עם מספר תרגילים ,אלה שעובדים בעיקר על השרירים כמו ברכיבת אופניים .

ביגוד מתאים- רכשו או השכירו לעצמכם חליפת סקי טובה, רצוי שני חלקים כזאת שתגן עליכם מפני הקור ותהייה אטומה ומצד שני כזאת שתוכלו לנוע בה בחופשיות.

חשוב מאד לחליפה יהיו כיסים לרוב גם בחלק העליון וגם בחלק התחתון .

משקפי גוגלס וכפפות איכותיות מאד חשובות לגלישה מהנה .

כמו כן אל תשכחו לקחת איתכם שפתון הגנה, שהשמש זורחת היא מקרינה על המסלול הלבן בעוצמה גדולה מאד, ואם לא תגנו על השפתיים הם עלולות להתפוצץ מיובש .

חליפות סקי נעות במגוון גדול של מחירים החל מחליפות זולות במחיר של 800 ש"ח לחלק עליון ותחתון ועד למותגים ידועים כגון north face  ו spyder  שמגיעות למחירים של עד 3000 שקלים .

 

בחירת אתר הסקי לחופשה משפחתית -

אם גם אתם נמנים על רוב רובם של הישראלים הנוסעים לגלוש באירופה או פעם ראשונה או פעם בשנה, בחירת אתר הסקי לחופשה משפחתית היא מאד חשובה .

בשבוע הסקי שלנו עלינו למצות אותו בצורה מיטבית, אז אם ככה במה עלינו להתמקד ? הגעה נוחה לאתר הסקי היא מאד חשובה .

אתרי הסקי במערב אירופה נחלקים לשניים כאלה הקרובים לשדות תעופה מרכזיים כמו שאמוני ואובוריאז בצרפת שנמצאים רק עשרות קילומטרים משדה התעופה של ג'נבה ועד לפאסו טונלה וקורטינה זה אמפזו הנמצאות קרוב למילאנו וונציה . 

אנחנו לא רוצים לנסוע 4 שעות באוטובוס בשביל להגיע לאתר הסקי . הדבר השני הוא מיקום המלון. עיירות הסקי בנויות לרוב בצורה דומה.

מרכז העיירה עם כל המתקנים המסעדות והחנויות וכן מעליות הסקי הראשיות. חשוב לנו להיות במרחק קצר ממעליות הסקי כדי שבבוקר לא נצטרך ללכת הרבה ברגל עם מגלשיים ונעלי הסקי .

מרחק של עד 500 מטר ממעלית הסקי הוא מרחק אידאלי . אם לא הצלחנו למצוא מלון שנמצא בקרבת מקום ישנו פתרון נוסף והוא לשכור את הציוד באחת מחנויות שקרובות למעלית להשתמש בשירותי הלוקרים בלילה.

כך נוכל לצעוד בבוקר עם נעלי ספורט בנוחות לחנות, להחליף לציוד סקי ובחזור פשוט להשאיר את הציוד שם .

סקי וי.אי.פי תאתר עבורכם את המלון האידאלי בהתאם לתקציב שבחרתם. כמו כן סקי וי.אי.פי תדאג שתקבלו הנחה על ציוד הסקי בחלק מהאתרים .

בחלק גדול עיירות הסקי ישנו מרכז ספורט עם בריכות וג'קוזי שהכניסה אליו היא בחינם או מחיר מינימלי למי שישן בעיירה . בדקו את הדבר עם המלון שבו לנים . הם ישמחו לתת לכם את כל המידע בנוגע לכל הדברים שקורים בעיירה .

מה טווח המחירים למלונות באתרי הסקי השונים ?

אם ניקח את אתרי הסקי בצרפת אוסטריה ואיטליה, אנחנו נגלה שניתן להשיג מחירים מצוינים למלונות בעיקר אם נזמין אותם מוקדם ככל האפשר .

צריך לזכור שמלון 3 כוכבים באתר סקי באיטליה, הוא לפעמיים שווה ערך למלון בדרגת 4 או 5 כוכבים בישראל, לכן לא צריך לחשוש מבחירת מלון שכזה .

רוב המלונות באתרי הסקי הן בדרגת 3 או 4 כוכבים מלבד מספר אתרים שבהם יש גם מלונות 5 כוכבים , שיכולים למחירים גבוהים של מאות יורו ללילה .  מלון  בעל 4 כוכבים באתר סקי לרוב יכלול בריכה פנימית וספא. 

אין כמו לסיים את יום הסקי בטבילה בבריכה וג'קוזי חמימים ! לסקי וי.אי.פי יש רשימה של כל בתי המלון באתרי הסקי הגדולים בהם יש בריכות וספא פנימי . 

מלונות בעלי 4 כוכבים לעיתים קרובות ישנו שירות של הסעה עם רכב של המלון למעליות הסקי .

הדבר בעיקר נחוץ באיטליה, שם המלונות לעיתים לא ממש צמודים למעליות הסקי . אל תתביישו להשתמש בשירות זה , המלון ישמח לספק לכם את השירות הזה ללא תוספת תשלום .

מלונות הנותנים חצי פנסיון ארוחת בוקר וערב הן לדעתי פתרון מושלם עבור הגולשים הישראלים . בתוספת מחיר לא גבוהה אתם  תאכלו את 2 ארוחות במלון, ולא תצטרכו ללכת למסעדות שם המחירים לרוב יהיו גבוהים בהרבה מאשר ארוחה במלון . אוסטריה צרפת ואיטליה, עם המסורות הקולינריות שלהן  והשפים המקומיים של העיירה יתנו לכם מענה איכותי גם  לארוחת ערב  איכותית במלון מבלי שתצטרכו לקרוע את הכיס .

חופשת סקי בהתאמה אישית - נזכור שאנחנו צריכים להתאים את החופשה לגולש ולא ההפך. לכן אני תכנון חופשה בהתאמה אישית  מבחינת מספר ימי הגלישה, התאמת האתר לרמה שלכם וכן תכנון התקציב והזמנים הנכונים לכם הוא קריטי שחופשת הסקי תהיה מוצלחת .

רמת גלישה -

אם אתם גולשים מתחילים וזאת הפעם הראשונה שלכם אני ממליץ על מספר אתרי סקי שבהם יש מסלולים רחבים וגדולים עם הרבה מסלולים כחולים וכן בתי ספר מצויינים באנגלית.

אתרים המתאימים לגולשים מתחילים הם: ליבניו באיטליה , אלפ  דואז בצרפת  ומאירוהפן באוסטריה . לימוד הבסיס הוא מאד חשוב בגלישה על שלג.

ככל שנלמד יותר טוב את הבסיס לסקי, ככה נוכל להנות מהגלישה ולא  נתעייף או ניפצע . אם יש לכם אפשרות לקחת הדרכה פרטית אני מאד ממליץ על זה מכיוון ששעה של גלישה ממורה פרטי שווה ל כמה שעות של לימוד סקי בקבוצה . נכון שהדבר עולה מעט יותר אבל התמורה היא מאד גדולה.

חופשת סקי משפחתית היא חוויה יוצאת דופן  לכל המשפחה. האם זה אומר שאנחנו צריכים לשלם סכומים עצומים עבור חוויה שכזאת? אז התשובה היא לא ולא .

כאשר אנחנו בונים חופשת סקי בהתאמה אישית עם  תכנון מדויק של התאריכים  הטיסות הנכונות, תאריכים נכונים וכן מלון המתאים לתקציב שלנו אפשר בהחלט לצאת  לחופשת סקי משפחתית במחיר שווה לכל כיס .

אז כמה עולה חופשת סקי משפחתית ?

אם  ניקח אתר סקי מצוין בצרפת או איטליה חופשה הכוללת טיסות העברות בית מלון 5 ימי גלישה וכן ציוד , ניתן להגיע למחירים מצוינים החל מ4500 שקלים לנוסע .

שאנחנו בודקים מה אנחנו מקבלים כמשפחה עבור סכום שכזה התמורה היא עצומה . באירופה המערבית יש לנו למעלה מאלף אתרי סקי… כן כן שמעתם טוב .

לכן האפשרויות העומדות בפנינו הן פשוט אדירות . תתייעצו עם מומחה לסקי כזה שבאמת גלש בעשרות אתרי סקי ומכיר את האתרים השונים . לא מספיק להיכנס לבוקינג ולהזמין מלון .

תכנון לא נכון של חופשת סקי עלול לעלות לנו במפח נפש במקום ליהנות מחופשה חלומית . חופשת סקי היא הרבה מעבר לסקי… הנופים ההרים העוצמתיים מסלוליי הגלישה הבלתי נגמרים, בתי הקפה והמסעדות על ההר האפרה סקי לאחר הגלישה, כל אלה מעניקים לנו חופשה בלתי נשכחת. המשפחה שלכם לנצח תזכור את חופשת הסקי המשפחתית שלכם . 

 חופשת סקי משפחתית משאירים למקצוענים אלה שבאמת מבינים בסקי. כדי להשיג לכם את החופשה המשפחתית המושלמת  צרו קשר עם סקי וי.אי.פי  .

אשמח להעניק לכם ייעוץ ללא תשלום לחורף הקרוב

26/07/2024
סקי ליד מילאנו

סקי ליד מילאנו: 10 אתרי סקי מומלצים  סקי וי.אי.פי גאה להציג היי גולשי סקי וחובבי שלג, האם אתם מחפשים את הרפתקת הסקי הבאה שלכם ליד מילאנו? ובכן, מצאת את המדריך הנכון! העיר לומברדיה קרובה לאתרי סקי רבים ולכן היא נקודת המוצא המושלמת ליום בשלג, הימנעות מנסיעות ארוכות ברכב. כשההרים מכוסים בשלג טרי והאדרנלין זורם בוורידים […]

24/07/2024
מדוע סקי בפינזולו איטליה כל כך משתלם

 מדוע סקי בפינזולו איטליה כל כך משתלם סקי וי.אי.פי גאה להציג לגלות את חדוות הסקי בפינזולו, איטליה מבוא שוכן בלב האלפים האיטלקיים, פינזולו הוא פנינה נסתרת עבור חובבי סקי. למרות שהוא אולי לא מפורסם כמו כמה מאתרי הסקי הידועים יותר של איטליה, פינזולו מתגאה בקסם ייחודי, מורשת תרבותית עשירה והזדמנויות סקי מרהיבות שהופכות אותו ליעד […]

23/07/2024
מה כל כך מיוחד בסקי ב-ואל ד'יזר צרפת

מה כל כך מיוחד בסקי בואל ד'יזר סקי וי.אי.פי גאה להציג מכיוון שאנו ב-YSE בילינו כמעט 50 שנה בחופשות סקי ב-Val d'Isère, אתה עלול לפקפק בחוסר פניות שלנו כאשר אנו טוענים שזהו ללא ספק אתר הסקי הטוב ביותר של צרפת , כנראה אתר הסקי הטוב ביותר באירופה, וללא ספק אתר הסקי הטוב בעולם. עם זאת, […]

22/07/2024
סקי באוסטריה סאלבך הינטלגרם

סקי באוסטריה סאלבך הינטלגרם  סקי וי.אי.פי  גאה להציג את אחד מאתרי הסקי הטובים ביותר באוסטריה מדריך שלם לסאלבך אתר סקי אלפיני תוסס עם שילוב מושלם של מדרונות ציוריים, אפרה-סקי תוסס וקסם מסורתי. שוכן בלב הסקיסירקוס הנודע באוסטריה, סאלבאך הוא שילוב של יעילות מודרנית וקסם מסורתי. הערים התאומות סאלבאך והינטרגלם מתהדרות באחת ממערכות ההרמה המתקדמות בעולם, […]

22/07/2024
איך להתכונן לחופשת סקי

איך מתכוננים לחופשת סקי סקי וי.אי.פי גאה להציג טיול הסקי או הסנובורד הראשון שלך הולך להיות מרגש, אבל הוא צריך לכלול גם כמה הכנות ובחירות אריזה חכמות. הנה כמה עצות שימושיות כיצד להתכונן לטיול סקי, שגיליתי בעצמי במהלך טיולי הסנובורד שלי לאיטליה. אלה עשויים להפוך את הטיול שלך אפילו יותר טוב ממה שהוא כבר הולך […]

22/07/2024
סקי בסן אנטון

 סקי בסן אנטון סקי וי.אי.פי קשה להתחרות באילן היוחסין של סנט אנטון-אם-ארלברג כיעד סקי מוביל עבור אתרי סקי אחרים. אתר הסקי סנט אנטון כולל שטח עצום מחוץ למסלול בתוספת שלג עקבי ועמוק ופודרה. הוא פופולרי במיוחד בקרב גולשי סקי מומחים, אך נהנה באותה מידה על ידי משפחות ובעלי ביניים. איך משפרים את אחד מאתרי הסקי […]

21/07/2024
סקי באלפ' דואז

סקי באלפ דואז סקי וי.אי.פי גאה להציג Alpe d'Huez יכול להיות פשוט היעד המושלם עבור גולשי סקי וגולשים מתקדמים. כל מדריך מכובד לסקי עולמי יתייחס ל-Alpe d'Huez, ואין זה פלא למה עם מסלולים אגדיים כמו הסרן והמנהרה, בגובה 3,300 מ'. אבל יש באלפ ד'הוז הרבה יותר משתי המסלולים האיקוניים האלה, הנה כמה סיבות מדוע גולשי […]

21/07/2024
המדריך לחופשת סקי בטינייה צרפת

המדריך לחופשת סקי בטינייה צרפת סקי וי.אי.פי גאה להציג המקומות הטובים ביותר ללינה, לאכול, לשתות ולגלוש ביעד החורף המהימן של צרפת שילוב של כיסוי שלג מעורר קנאה, מגוון שטחים מרשימים ועונה שנמשכת רוב ימות השנה הופכים את Tignes לאחד מיעדי החורף האמינים ביותר בשלג בצרפת, אם לא באירופה. זה עדיין מרגיש כאילו העונה אף פעם […]

17/07/2024
סנט מוריץ סקי בגן עדן שוויצרי

סנט מוריץ גן עדן שוויצרי סקי וי.אי.פי גאה להציג  גן עדן לגולשים שוכן באלפים השוויצרים, סנט מוריץ הוא יעד בעל שם עולמי עבור חובבי סקי. עם הנוף עוצר הנשימה שלה, אתרי סקי מהשורה הראשונה והיסטוריה עשירה של ספורט חורף, סנט מוריץ מציעה חוויה שאין שניה לה למבקרים המעוניינים לעלות על המדרונות. במאמר זה, נחקור את […]

17/07/2024
עשרת אתרי הסקי הכי טובים באוסטריה

עשרת אתרי הסקי הכי טובים באוסטריה סקי וי.אי.פי גאה להציג סקי באוסטריה המקומות הכי טוביםאזור סקי: בראש הרשימה ומפורסם כמקום הולדתו של הסקי, ארלברג הוא אזור הסקי הגדול ביותר באוסטריה. אזור הסקי הוא ביתם של מספר אתרי סקי אוסטריים, כולל סנט אנטון, לך, סנט כריסטוף וציר האגדיים.סקי בסן אנטון האזור מתגאה ב-305 ק"מ של סקי במורד, עם […]

1 2 3 5
 ©  כל הזכויות שמורות ל - SKI VIP  2024 נבנה ע"י ifrum.net
התחלת התכתבות
1
צריכים עזרה?
היי, לחצו כאן לשליחת הודעת וואטסאפ
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram