14/07/2024

סקי בסלה רונדה ואל די פאסה

סקי בסלה רונדה ואל די פאסה

אתר הסקי ואל די פאסה איטליה

 סקי וי.אי.פי

אתר הסקי ואל די פאסה בהרי הדולומיטים הוא מאכל איטלקי קלאסי בן 8 חלקים. מנה ראשונה היא על Catinaccio, העיקריות מתמקדות ב-Col Rodella, Belvedere או Ciampac & Buffaure, כאשר Sass Pordoi & Fedaia בצדי מרמולדה מבחר הקינוחים. האוסף של אזורי סקי שונים מסתכם ב-75 ק"מ קטנים ומפתיעים של מסלולי מסלול, אך כולל שטחים מגוונים מאוד, החל מאזורים מושלמים למתחילים ועד למסלולי רכיבה חופשית רציניים ועוד כל מה שביניהם.

ואל די פאסה באיטליה יש מספר רב של כפרים קלאסיים של הדולומיטים (קנאזיי, קמפיטלו, פוזה די פאסה, ויגו די פאסה) וריפוגי הרים, היוצרים יעד סקי מעולה. עם קישורי מעליות ומסלולים גם לאתרי נופש שכנים, השאלות הגדולות של היכן להישאר ואיפה לעשות סקי בכל יום הן בעיות נפלאות שיש!

יתרונות וחסרונות עבור אתר הסקי Val di Fassaיתרונות

יעד נפלא לחופשת שלג ידידותית למשפחות.

מקיף הדולומיטים המפוארים.

מסלולי מסלול מעולים למתחילים, בינוניים ומתקדמים.

כמה 'פניני סקי' שקטים, מבודדים לכאורה, בתוך הוי פולו.

מעליות סקי מודרניות ונוחות.

מסלולי רכיבה חופשית מרהיבים מחוץ למסלול מסאס פורדוי ומרמולדה.

קישור מעליות ומסלולים חלקים עם Arabba ו-Val Gardena.

ייצור שלג ברמה עולמית (ללא קשר להפכפכות של אמא טבע).

המסעדות, הברים והריפוגי ההרים הנהדרים בדרך כלל.

אירוח מסוג 'סקי-אין סקי-אאוט' זמין על ההר ואגרי-טוריסמו סנסציוני באזור הכפרי.

סקי וסנובורד, מעליות ושטח

לשטח הסקי והסנובורד של Val di Fassa יש את האנכית השנייה בגובהה שניתן לגלוש בהרי הדולומיטים, אחרי Arabba Marmolada - 1,750 מ' מסודרים. אורכם של מסלולי המסלול הוא כ-75 ק"מ על פני שלושה אזורי סקי עיקריים ושניים קטנים יותר. בנוסף למסלולי המסלול, מספר מסלולי סקי איקוניים של הדולומיטים יורדים בין הצוקים התלולים מתחת לסאס פורדוי, הנקודה הגבוהה ביותר של אתר הנופש בגובה 2,950 מ'. שימו לב שהאנכית הכי ניתנת לסקי שאפשר לעשות במכה אחת ב-Val di Fassa הוא 1,490 מ' וזה כרוך במסלול מחוץ למסלול. באופן כללי, מסלולי סקי ניתנים לסקי הם לכל היותר בסביבות 1,000 מ', ויש לציין כי בעוד ש-75 ק"מ של מסלולי סקי עשויים להיראות קטנים, הגבולות עם Arabba ו-Val Gardena עכורים מספיק כדי לגרום להם להיראות הרבה יותר גדולים מזה. כדי לבלבל עוד יותר את המשוואה, אזורי הסקי הרחוקים של מעבר סן פלגרינו - פלקאדה, מואנה - אלפה לוסיה וקארצה נכללים לעתים קרובות במינוח הרחב יותר "ואל די פאסה". אל תלך שולל. אמנם ניתן לגלוש בהם כאשר נמצאים באזור, מלבד Carezza, אך הם אינם כלולים בכרטיס מעלית סטנדרטי של Val di Fassa, והם מרוחקים מדי ומנותקים מדי מכדי להיחשב כחלק מאתר הנופש.

שטח הסקי של ואל די פאסה נמצא בעיקר בין גבהים של 1,700 מ' ו-2,500 מ' באזורים אלפיניים.

תת אלפיניים פתוחים. יותר ממחצית מהמסלולים מדורגים כבינוניים ואתר הנופש מושלם לימי שייט ארוכים עם חברים ובני משפחה המקשרים בין כפרים, ריפוגיוס, נקודות תצפית וברים באמצעות שלל המעליות ואוטובוס הסקי המוזר! במזג אוויר גרוע, השבילים הטובים ביותר עטור העצים נמצאים באזור קטינאצ'יו לא מוערך ליד Pozza di Fassa - אזור ההזזה הסופר-מהיר האהוב עלינו, נטול האדם.

מבקרים בינלאומיים עשויים להיות מרוצים לדעת ש-Ikon Pass תקף ב-Val di Fassa והדולומיטים, אך עם תנאים/מגבלות מסוימים.

סלה רונדה טיול  הסקי המפורסם בעולם 

מקושר עם Dolomiti Superski

חלק מאזור Dolomiti Superski העצום ובסלה רונדה המפורסמת, ואל די פאסה הוא גם מעליות ומסלולים מקושרים לאתרי הסקי של אראבה מרמולדה ממזרח וואל גרדנה מצפון. כרטיסי מעלית דולומיטי סופרסקי יקרים עד 8 אירו ליום מכרטיס סקי מקומי של ואל די פאסה.

למידע נוסף על שטח, מעליות סקי, כרטיסי מעלית ומפות, עיין בדף סקי ואל די פאסה.

https://www.fassa.com/it/inverno

שלג ומזג אוויר

שלג בהרי הדולומיטים יכול להיראות לפעמים כמו חג או רעב. במהלך סעודה, זה טעים. המסלול מחוץ למסלול נפתח ואפשרויות הסקי אינסופיות. ברעב (לדוגמה תחילת העונה 2016/17) סקי ואל די פאסה הוא עדיין 'מטבח היום'. יכולת ייצור השלג היא פנומנלית, כך שעדיין ניתן לגלוש בכל מקום במסלול. אתה חייב לראות את זה כדי להאמין בזה (ויש לנו!). בעוד שהרי הדולומיטים אינם יעד אמיתי למחפשי פודרה, לפעמים סקי הוא יותר מזה. הדולומיטים וואל די פאסה הם המקום למצוא את ה'עוד'. למרבה המזל, ואל די פאסה כולל שטח עם היבט צפוני על האגפים המושלגים מאוד של מרמולדה, כך שמחפשי אבקה יכולים להציץ בכל זאת.

איפה ואל די פאסה איטליה?

אתר הסקי ואל די פאסה הוא בין פסגות הדולומיטים המרהיבות ביותר בטרנטינו איטליה. המרכז המרכזי של אתר הנופש קנאזיי נמצא במרחק של פחות מ-50 ק"מ (שעה אחת) בכביש מהעיר הגדולה בולצאנו.

ניתן להגיע לבולצאנו בקלות ברכב או ברכבת מנמלי התעופה הקרובים ביותר באינסברוק (INN), ונציה (VCE), מינכן (MUC) ומילאנו (MXP). מבולצאנו, ניתן להשתמש באוטובוסים ציבוריים כדי להגיע לעיירות אתרי הסקי פוזה דו פאסה, קמפיטלו, קנאזיי, אלבה ופניה. העברות פרטיות ישירות משדות תעופה או בולצאנו למלון שלכם עשויות להיות יעילות יותר מאוטובוס ציבורי. חפש והזמנת העברות פרטיות לקנאזיי, קמפיטלו או פוצה די.

https://www.visitfassa.com/en/ski-maps/

לינה בואל די פאסה -  סלה רונדהבאתר הסקי יש המון אפשרויות לינה מעולות בכפרים יפים. מלמעלה לתחתית העמק נמצאים: פניה, אלבה, קאנזיי, קמפיטלו, פרה, פוצה די פאסה וויגו די פאסה. לכפרים Canazei (כולל אלבה), Campitello ו-Pozza di Fassa (כולל Vigo di Fassa) יש את הגישה הטובה ביותר לאזורי הסקי הגדולים של Val di Fassa. אם אתם נהנים מקצת המולה שוקקת חיים, Canazei הוא המקום הטוב ביותר בעמק. למיטב המסורת המקומית בסביבה שקטה יותר, Pozza di Fassa (וכפרים סמוכים) הוא המקום להניח את הראש.

חפש והזמן את כל מקומות הלינה ב-Val di Fassa.

בנוסף להיותו התוסס (העמוס ביותר) מבין כפרי ואל די פאס

 סקי בואל די פאסה

סקי בואל די פאסה

ה, יש לקנאזיי גם כמה מקומות לינה מבוקשים מאוד עם הפינוק המשולש של להיות ליד מרכז הכפר, מסלול הסקי בעמק ובסיס מעלית הגונדולה. הבחירה מבין המלונות היא מלון לה פרלה בדרגת 4 כוכבים, אבל אם הכיסים שלכם לא מספיק עמוקים, אלברגו אלה רוזה או מלון פארדה בדרגת 3 כוכבים. עבור דירות, נסה את Casa Maurivan הנוחה. בתי הארחה מקומיים (או BnBs) נקראים לעתים קרובות מלונות, ולמרות שההבחנה עשויה להיות מעורפלת, רוב בתי ההארחה (גרני) הם עסקים קטנים יותר בניהול משפחתי עם אינטימיות שאינה רגילה במלונות. בקנאזיי נסו את Garnì Stella Alpina או סקי-אין סקי-אאוט Garni Al Viel.

לאירוח סקי-אין סקי-אאוט, במעלה ההרים מגוון עצום של ריפוגיוס ומלונות ממוקמים באופן אסטרטגי. אחד הריפוגיוס הממוקמים יותר הוא Rifugio Sass Becè השוכן על הבלוודר עם ערבה בצד אחד ו-Val di Fassa בצד השני מבטיחים מסלולים ראשונים. מעל Canazei ב-Pecol (גובה 1,926 מ') שני מלונות יוצאי דופן אליהם מגיעים באמצעות גונדולה; מלון בלוויסטה בעל השם המתאים ומלון טיטה פיאז בעל דירוג גבוה. שניהם נמצאים בסקי-אין וליד מעליות בלוודיר לבקרים רעננים. מעבר לבלוודר בפאסו פורדוי, מלון פורדוי ומלון סבויה מספקים לינה עם סקי-אין, סקי-אאוט בסביבה מרהיבה. מול Col Rodella, Rifugio Salei יושב במיקום מעולה לשנת לילה נוחה וטריות בבוקר.

אזור הסקי קארצה הסמוך יחסית (אך במציאות די במרחק גדול מה-Val di Fassa הראשי), כולל את הכפר נובה לבנטה - Welschnofen - הקרוב ביותר לבולצאנו ונקודת קפיצה טובה לשאר ה-Val di Fassa אם אפשר. יש מכונית. בחלק העליון של אזור הסקי ליד פאסו קוסטלונגו, כפר הסקי קארצה כולל בקתות סקי-אין לסקי-אאוט בשפע. בתוך אתר הנופש, ה-Ski-in Ski Out Hotel Moseralm הוא נהדר עבור מסלולים ראשונים ואירוח הררי.

העיר המדהימה בולצאנו יכולה לשמש כבסיס לחקור את אזורי הסקי ואל די פאסה. בעיר העתיקה ההיסטורית, כמה דירות עצמאיות סנסציוניות לחלוטין נמצאות מעל הרחוב הראשי התוסס במדרחוב.

השכרת סקי, הדרכה ושיעורים

השכרת ציוד סקי וציוד זמינים בכל הכפרים הגדולים של ואל די פאסה. קבל הנחה בעת חיפוש והזמנה דרך דף השכרת הסקי והסנובורד שלנו ב-Val di Fassa.

חקירת מסלולי ה-off-piste המגוונים במסיף סלה ומרמולדה יכול להיות מהנה יותר עם מיומנויות טובות יותר וסיוע של ידע מקומי. המוני מדריכי סקי, בתי ספר ומדריכים לסקי עוסקים במקצועם באתר הסקי ואל די פאסה ובעמקים סמוכים. כדי לצמצם את התחום, חפש והזמן דרך דף שיעורי הסקי וההדרכה שלנו ב-Val di Fassa.

06/09/2024
אתרי הסקי היוקרתיים של איטליה

אתרי הסקי היוקרתיים  של איטליה סקי וי.אי.פי גאה להציג הקסם של יוקרה איטלקית: חקר מעמיק של אתרי הסקי הפרמייר של איטליה איטליה, מדינה הידועה בהיסטוריה העשירה, המטבח המעודן והנופים עוצרי הנשימה שלה, היא גם ביתם של כמה מאתרי הסקי המפוארים ביותר בעולם. אתרי סקי איטלקיים אלה, השוכנים בלב האלפים המלכותיים והדולומיטים המקסימים, מציעים יותר מסתם […]

05/08/2024
חופשות סקי זולות באיטליה

חופשות סקי זולות באיטליה סקי וי.אי.פי גאה להציג גילוי חופשות סקי במחירים סבירים באיטליה איטליה, הידועה בהיסטוריה העשירה, באמנות ובמטבח שלה, מתהדרת גם בכמה מאתרי הסקי היפים והמגוונים ביותר באירופה. בעוד יעדים כמו Cortina d'Ampezzo ו-Courmayeur עשויים לשאת תג מחיר כבד, ישנם מספר אתרי סקי פחות ידועים אך מקסימים באותה מידה המציעים הזדמנויות סקי מצוינות […]

01/08/2024
סקי פחות משבוע

סקי לאנשים עסוקים לכמה ימים סקי וי.אי.פי גאה להציג היתרונות של חופשת סקי קצרה לאנשי מקצוע עסוקים בעולם המהיר של היום, מציאת זמן לפנאי ולהירגעות יכולה להיות מאתגרת, במיוחד עבור אנשי מקצוע עסוקים. עם זאת, חופשות סקי קצרות - שנמשכות פחות משבוע - מספקות פתרון מושלם למי שזקוק לבריחה מהירה אך מרעננת. הנה כמה מהיתרונות […]

26/07/2024
סקי ליד מילאנו

סקי ליד מילאנו: 10 אתרי סקי מומלצים  סקי וי.אי.פי גאה להציג היי גולשי סקי וחובבי שלג, האם אתם מחפשים את הרפתקת הסקי הבאה שלכם ליד מילאנו? ובכן, מצאת את המדריך הנכון! העיר לומברדיה קרובה לאתרי סקי רבים ולכן היא נקודת המוצא המושלמת ליום בשלג, הימנעות מנסיעות ארוכות ברכב. כשההרים מכוסים בשלג טרי והאדרנלין זורם בוורידים […]

24/07/2024
מדוע סקי בפינזולו איטליה כל כך משתלם

 מדוע סקי בפינזולו איטליה כל כך משתלם סקי וי.אי.פי גאה להציג לגלות את חדוות הסקי בפינזולו, איטליה מבוא שוכן בלב האלפים האיטלקיים, פינזולו הוא פנינה נסתרת עבור חובבי סקי. למרות שהוא אולי לא מפורסם כמו כמה מאתרי הסקי הידועים יותר של איטליה, פינזולו מתגאה בקסם ייחודי, מורשת תרבותית עשירה והזדמנויות סקי מרהיבות שהופכות אותו ליעד […]

23/07/2024
מה כל כך מיוחד בסקי ב-ואל ד'יזר צרפת

מה כל כך מיוחד בסקי בואל ד'יזר סקי וי.אי.פי גאה להציג מכיוון שאנו ב-YSE בילינו כמעט 50 שנה בחופשות סקי ב-Val d'Isère, אתה עלול לפקפק בחוסר פניות שלנו כאשר אנו טוענים שזהו ללא ספק אתר הסקי הטוב ביותר של צרפת , כנראה אתר הסקי הטוב ביותר באירופה, וללא ספק אתר הסקי הטוב בעולם. עם זאת, […]

22/07/2024
סקי באוסטריה סאלבך הינטלגרם

סקי באוסטריה סאלבך הינטלגרם  סקי וי.אי.פי  גאה להציג את אחד מאתרי הסקי הטובים ביותר באוסטריה מדריך שלם לסאלבך אתר סקי אלפיני תוסס עם שילוב מושלם של מדרונות ציוריים, אפרה-סקי תוסס וקסם מסורתי. שוכן בלב הסקיסירקוס הנודע באוסטריה, סאלבאך הוא שילוב של יעילות מודרנית וקסם מסורתי. הערים התאומות סאלבאך והינטרגלם מתהדרות באחת ממערכות ההרמה המתקדמות בעולם, […]

22/07/2024
איך להתכונן לחופשת סקי

איך מתכוננים לחופשת סקי סקי וי.אי.פי גאה להציג טיול הסקי או הסנובורד הראשון שלך הולך להיות מרגש, אבל הוא צריך לכלול גם כמה הכנות ובחירות אריזה חכמות. הנה כמה עצות שימושיות כיצד להתכונן לטיול סקי, שגיליתי בעצמי במהלך טיולי הסנובורד שלי לאיטליה. אלה עשויים להפוך את הטיול שלך אפילו יותר טוב ממה שהוא כבר הולך […]

22/07/2024
סקי בסן אנטון

 סקי בסן אנטון סקי וי.אי.פי קשה להתחרות באילן היוחסין של סנט אנטון-אם-ארלברג כיעד סקי מוביל עבור אתרי סקי אחרים. אתר הסקי סנט אנטון כולל שטח עצום מחוץ למסלול בתוספת שלג עקבי ועמוק ופודרה. הוא פופולרי במיוחד בקרב גולשי סקי מומחים, אך נהנה באותה מידה על ידי משפחות ובעלי ביניים. איך משפרים את אחד מאתרי הסקי […]

21/07/2024
סקי באלפ' דואז

סקי באלפ דואז סקי וי.אי.פי גאה להציג Alpe d'Huez יכול להיות פשוט היעד המושלם עבור גולשי סקי וגולשים מתקדמים. כל מדריך מכובד לסקי עולמי יתייחס ל-Alpe d'Huez, ואין זה פלא למה עם מסלולים אגדיים כמו הסרן והמנהרה, בגובה 3,300 מ'. אבל יש באלפ ד'הוז הרבה יותר משתי המסלולים האיקוניים האלה, הנה כמה סיבות מדוע גולשי […]

1 2 3 6
 ©  כל הזכויות שמורות ל - SKI VIP  2024 נבנה ע"י ifrum.net
התחלת התכתבות
1
צריכים עזרה?
היי, לחצו כאן לשליחת הודעת וואטסאפ
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram