14/07/2024

סקי בקורשבל צרפת

סקי בקורשבל יוקרה צרפתית אמיתית

 

סקי בקורשבל יוקרה צרפתית  אמיתית

סקי וי.אי.פי גאה להציג 

לפעמים אתה פשוט צריך לחפש את החוויה הכי יוקרתית שאפשר. ברשימה ארוכה של מקומות מדהימים ליוקרה, קורשבל עומד לבד. שוכן באזור שלושת העמקים של האלפים הצרפתיים (Les Trois Vallées), Courchevel משלב סקי שאין שני לו עם יוקרה שאין שני לו. זה לא אומר שאין אפשרויות זולות יותר ב-Courchevel; זה לא מרוץ ה-F1 של אבו דאבי. מבחינת אתרי סקי בצרפת, קורשבל בכל עת של השנה היא מדהימה, אבל שטח הסקי של קורשבל הוא מה שגורם לאנשים לחזור שנה אחר שנה. הנה כל מה שאתה צריך לדעת על Courchevel.איפה קורשבל? שלושת העמקים (Les Trois Vallées)קורשבל ממוקמת בשלושת העמקים, היושבת במחוז אוברן-רון-אלפ שבצרפת. Les Trois Vallées הוא אזור הסקי הגדול בעולם שמקושר ביניהם רק באמצעות מעליות סקי ומדרונות. הוא משתרע על פני 600 ק"מ של מדרונות, כאשר לכל אתר נופש יש את הקסם והתחושה הייחודיים שלו. להלן פירוט.תיאור אתר הנופש מיקוםCourchevel אתר הנופש המזרחי ביותר של שלושת העמקים, הידוע באזוריו לגולשים מתחילים. זה ידוע גם כאחד מאתרי הנופש ה"מפוארים" ביותר בעולם. החלק המזרחי ביותר, קורשבלMéribel ממוקם במרכז אזור הסקי, Méribel מציע נופים מהפנטים של האלפים. ידוע בנוף הציורי שלו, הוא אהוב על רבים בעונת החורף. חלק מרכזי, קורשבל.rides-les-Bains המצאה של 1992 לאולימפיאדת אלברטוויל. הוא ידוע בספא התרמי שלו, וכמקום להירגע בראש ובראשונה. מחובר למריבל, גובה נמוך יותר, קורשבלLes Menuires ידוע בארכיטקטורה המודרניסטית המרשימה שלו מכיוון שהוא אחד מהאזורים הפחות ידועים אך הייחודיים יותר של שלושת העמקים. בין Saint-Martin-de-Belleville ל-Val Thorens, Courcheve.גיאוגרפיה של קורשבל המבנה המדורג הייחודי של Courchevel, עם גבהים משתנים החל מ-Courchevel 1300 (Le Praz) ועד לנקודה הגבוהה ביותר, Courchevel 1850, מספק לגולשים מגוון מדהים של שטחים המתאימים לכל רמות המיומנות. המספרים אינם אקראיים; הם קשורים למרחק מעל פני הים שכל אזור מודד.

סקי בצרפת עם העשירים והמפורסמים מתי ללכת לקורשבל עונת השיא המוחלטת של קורשבל היא ינואר עד מרץ, כאשר פברואר הוא השיא של עונת השיא. אתה אמור לקבל שלג טוב, כמו גם סצנת מסיבות מצוינת, למרות שהמלונות מתמלאים מהר להפליא ולרוב דורשים שהות של 7 חודשים. אפריל נוטה להיות קצת פחות צפוף, ובשנים מסוימות, החודש מייצר את מירב השלג.נמל התעופה של ז'נבה עד קורשבלמרחק: כ-190 קילומטרים דרך Chambery ואלברטוויל על הכביש המהיר, עם מסלול חלופי קצר יותר של כ-150 קילומטרים לצד אגם אנסיזמן נסיעה בכביש: כשעתיים ו-15 דקות ברכב. 

אפשרויות העברה: העברות דרך בדרך כלל מסודרות. יש גם אפשרויות אוטובוס ורכבת, אך נסיעות אלו ארוכות יותר, ונמשכות כ-5 שעות ו-46 דקות.

נמל התעופה ליון לקורשבל

מרחק: כ-187 קילומטרים.

זמן נסיעה בכביש: כשעתיים ו-45 דקות.

אפשרויות העברה: העברות דרך זמינות, המציעות מסלול ישיר. העברות באוטובוס ורכבת אפשריות גם כן, אך עשויות להימשך זמן רב יותר.

הגעה לקורשבל ברכבת

תחנת הרכבת הקרובה ביותר היא Moutiers בדרום צרפת. ממוטייר, קורשבלסטה נסיעה קצרה בלבד משם. קורשבלנמצא של 25 ק"מ משם וייקח כ-30 דקות נסיעה ברכב. אוטובוסים נוסעים בקביעות בין תחנת הרכבת Moutiers ו-Courchevel, כאשר הנסיעה אורכת קצת יותר משעה. מוניות זמינות, ומלונות רבים יציעו הסעות חינם ותחבורה מתחנת הרכבת וממנה.  

הגעה אל Courchevel בדרך  

אם נוסעים ממדינה שכנה או מתוך צרפת, עליך למצוא את דרכך לאברטוויל, כאשר אתה מגיע לכביש D91 לקורשבל. אלברטוויל היא נקודת מעבר מרכזית שהיא ממוקמת בסמוך לכניסה לעמק טרנטז, מובילה למספר אתרי סקי מרכזיים, כולל קורשבל.

אתר הסקי קורשבל: טירה בין ההרים

Courchevel הוא מקום מיוחד, מקום שמשדר יוקרה ובלעדיות אך יש לו תחושה מקומית ומסבירת פנים שאולי תמצאו אצל בני משפחה שלא פגשתם קודם לכן. הנקודה הגבוהה ביותר של האלפים, מון בלאן, נראית מקורשבל. יש תשתית מדהימה באתר הנופש, עם מדרונות מתחילים עם טיפוח ללא דופי. לאוהבי שטחים בשטח, יש סקי הלי זמין כדי לגשת למקומות עם תנאי שלג בתוליים. אחת ההטבות הגדולות בלהיות מחזיק סקי פס היא ש-Courchevel נמצא ב-Epic Pass, כך שמחזיקי Epic Pass יכולים להגיש בקשה לשובר סקי 3 ימים לפני הגעתם. עבור אלה ללא כרטיס, באופן כללי, אתרי נופש אירופיים הם הרבה יותר חסכוניים מאשר חלק מאתרי הסקי הגדולים יותר בצפון אמריקה. 

קורשבל הוא לא רק אתר נופש אחד אלא אוסף של כפרים נפרדים, שכל אחד מהם מתייחס לפי הגובה שלו במטרים.

סקי Courchevel 1850

Courchevel 1850 הוא הטופ של הטופ כשמדובר בכפרים Courchevel; למעשה, פעמים רבות הוא מקבל את השם העצמאי "Courchevel". זהו ביתם של מסעדות בעלות כוכבי מישלן, מקומות משקאות מדהימים, מועדונים מדהימים ומקומיים לאחר שעות הפעילות של VIP. ל-Courchevel 1850 יש שטח לכולם, אבל הוא ידוע בזכות מסלולי הסקי המטופחים ללא דופי. רכבל סאולייר ייקח אתכם לראש פסגת סאורלי בשנת 1850 וידוע בקיבולת המדהימה שלו. 

Courchevel 1850 מנוסה בצורה הטובה ביותר עם מדריך, ואנחנו יודעים את הטוב ביותר.

סקי Courchevel 1650

המדרונות כאן מתאימים היטב לגולשים בינוניים, עם שילוב טוב של מסלולים כחולים ואדומים. ישנן אפשרויות למדריכי סקי בכל אזור הסקי קורשבל, כולל 1650. המדרונות כאן מושלמים למתחילים ולמשפחות, עם גישה נוחה למסלולים ירוקים וכחולים. קרבתו ל-Courchevel 1850 פירושה שגולשים יכולים לחקור בקלות את השטח המאתגר יותר תוך שהם נהנים מהאווירה השקטה יותר של הכפר.

סקי Courchevel 1550

האזור מספק גישה נוחה למגוון רחב של מדרונות, מירוקים קלים ועד אדומים מאתגרים (אדום = יהלום שחור בודד או כחול קשה יותר), הממוקמים בסביבה שלווה ושלווה. Courchevel 1550 ידוע באווירה השקטה והמשפחתית שלו, מה שהופך אותו לבסיס מדהים עבור אלה שמחפשים גם סקי מעולה וגם תחושה של כפר רגוע.

סקי Courchevel 1400

האזור מתהדר בכמה מסלולים מצוינים עטור עצים, מה שהופך אותו לחוויית סקי ציורית, במיוחד בזמן שלג. לה פראז היא גם בית לקפיצות סקי, עדות למורשת ספורט החורף העשירה שלה, ומציעה גישה ישירה למעלית לגבהים גבוהים יותר, מה שהופך אותה לבחירה רב-תכליתית עבור גולשים בכל הרמות.

סקי Courchevel 1300

 אמנם מגורים ושקט יותר מהאזורים האחרים, אבל 1300 מספק הזדמנות ייחודית לעשות סקי בסביבה שלווה, הרחק מההמונים הסואנים. המדרונות סביב סן-בון עדינים, מה שהופך אותו למתאים לסקי נינוח וליהנות מהיופי הנופי של האזור. יש גם שפע של אפשרויות סקי קרוס קאנטרי בחלקים הנמוכים יותר של קורשבל.

חווית הסקי Courchevel

https://www.les3vallees.com/en/resort/courchevel

 מלבד היותה יוקרתית במיוחד, לחוויית הסקי של Courchevel יש כמה תכונות ברורות, המפורטות להלן.

על ההרים אוכל וארוחות בקורשבל

סצנת האוכל על ההר של קורשבל היא

 סקי בקורשבל יוקרה צרפתית אמיתית

סקי בקורשבל יוקרה צרפתית אמיתית

שילוב של מטבח סבויי מסורתי וטעמים בינלאומיים. מרקטטים לבביים ופונדו ועד מנות גורמה, יש מגוון פנטסטי כדי לשמור על חום ושבע. זכרו, קורשבל זרועה גם בקתות הרים ובקתות שונות. הנה כמה מהמועדפים שלנו:  

Courchevel 1850: נסו את Le Panoramic (הממוקם בחלק העליון של מעלית Sauriele) ואת La Soucoupe, הידועה בבשרים שלה.

Courchevel 1650: Bel Air (על גבי הגונדלה של Ariondaz), ו-Le'Oleil de Boef.

Courchevel 1550: La Chatel 1550 ו-La Palitus הן אפשרויות טובות לסעודה על ההר. לה פאליטוס יש מגוון גדול יותר של מנות בינלאומיות. 

Courchevel 1300: La Cave des Cre היא נקודה מעניינת שכן היא הייתה בעבר מקלט לרועים שהפך למסעדת גורמה. Le Bistro du Praz הוא אפשרות פונדו קלאסית.

ההשכרת סקי Courchevel

חנויות להשכרה רבות בקורשבל מחזיקות במותגי פרימיום יוקרתיים שאולי לא יהיו זמינים באותה מידה באזורי סקי אחרים. יש גם התמקדות בשירות אישי ובאפשרויות משלוח. שירות משלוחים יגיע עד לדלתכם ואף ימתין בזמן שתנסו את ערכת הסקי ותראו את מה שנראה לכם.

מלונות ולינה ב-Courchevel

מלונות Courchevel 1850

כל מלונות היוקרה נמצאים כאן. כמה מהמועדפים שלנו כוללים את Hotel Les Airelles, Hôtel Barrière Les Neiges, K2 Palace, Cheval Blanc, Les Monts Chavin (טוב למשפחות), ו-Aman Le Melezin. יש גם מגוון של בקתות פרטיות בכל רחבי קורשבל המציעות גם אירוח מעולה.

מלונות Courchevel 1550, 1400 ו-1300

אתרי נופש אלו בקורשבל מציעים אפשרויות סבירות יותר ללינה. במונחים של Courchevel, ככל שהגובה גבוה יותר, המחיר גבוה יותר. Hotel Les Flocons בשנת 1550 הוא מלון בניהול משפחתי עם אווירה נעימה, ומלון לה פראז בשנת 1400 מציע חווית מלון בוטיק נוספת. כל הדרך למטה בשנת 1300, אתה יכול למצוא אפשרות משתלמת ב-Auberge de St. Bo .

קורשבל אפרה סקי

אנשים רבים מגיעים מכל העולם לקורשבל, והם אפילו לא עושים סקי. למה? מכיוון שסצנת האוכל והאפרה סקי היא כל כך לא מהעולם הזה, אין צורך בסקי למי שאינו "נוטה למדרון". יש כל כך הרבה מה לעשות בקורשבל וכל כך הרבה מה לנסות שזה ישאיר אנשים לרצות לחזור לא משנה מה העונה.

מסעדות ומסעדות Courchevel

קודם כל, יש לציין שלקורשבל אין אחת אלא 10 מסעדות עם כוכבי מישלן. כמה מהמועדפים שלנו הם להלן: 

La Saulir: מוסד ידוע בקורשבל, לה סאוליר מציע תערובת של מטבח צרפתי מסורתי ומתקדם. 

Sylvestre Wahid - Les Grandes Alpes - ממוקמת במלון Grandes Alpes, מסעדה זו מציגה את האומנות הקולינרית של השף Sylvestre Wahid, תוך התמקדות במרכיבים אורגניים וטבעיים.

L'Altiplano au K2 Palace - מציע מסע להרי האנדים, L'Altiplano מגיש מנות בהשראה פרואנית באווירה יוקרתית. זהו אחד המקומות הבודדים בהרי האלפים המציעים מטבח דרום אמריקאי. 

Le Sarkara - Le Sarkara היא מסעדת הקינוחים הראשונה בעולם בעלת כוכבי מישלן, הממוקמת בארמון Le K2.

זה לא אומר שלקורשבל אין אפשרויות מדהימות לסעודה בכל פינה. קורשבל מסמלת את האומנות והייחודיות שיש במטבח הצרפתי. אם הפה שלכם עדיין לא התחיל לעלות מים, שקול לנסות כמה מהמטבחים המיוחדים מעוררי הפה הייחודיים לאזור סבויה. קרוזטס, פסטה כוסמת ופארסמנט, כיכר תפוחי אדמה במילוי בייקון, הן מנות שמקורן בסאבוי. פונדו גם הוא בכל מקום, ואתה לא צריך ללכת רחוק מדי כדי למצוא רקלטים שקוראים לך לשים בשר וגבינה על תפוח אדמה ולהמשיך לשרוף את הפה שלך שוב ושוב.

יש גם מבחר של מקומות פרטיים שקשה לגשת אליהם. אבל אנחנו מכוסים אותך.

חיי לילה Courchevel

רוב הברים וחיי הלילה, במיוחד המקומות המפוארים והמתפצחים תמיד, יהיו ב-Courchevel 1850 ו-1650. מבחינת מועדונים וברים, ישנם מקומות רבים הפועלים כברים שהופכים למועדוני לילה לאחר שעה מסוימת. Les Caves de Courchevel לוהט בקרב קהל הסלבריטאים של סן טרופז, ואולי אפילו תראו כמה סופרים אמריקאים בחוץ. לאונג'ואר לאונג' ומועדון הלילה לה גראנג' ראויים להזכיר גם בגלל כשרון ה-VIP שלהם. למי שרוצה חווית בר יין צוננת יותר, אז L'Ptit Drink ו-La Caban מציעים אווירה צוננת ומבחר של יינות מהעולם האחר. הדבר החשוב ביותר הוא שהרבה מחיי הלילה בקורצ'בל מציעים את אותו 

טיפול VIP כפי שאתה מוצא בדאבוס במהלך הפורום הכלכלי העולמי!

קורשבל מתגאה במגוון של אתרי ספא ומרכזי בריאות ברמה עולמית, מה שמבטיח שהמבקרים יוכלו להתחדש לאחר יום של סקי. הספא Le Chabichou ב-Courchevel 1850 מייצג יוקרה אלפינית עם ההיצע המקיף שלו של עיסויים, טיפולי יופי ומתקני הרפיה כמו סאונות וג'קוזי. מרכז Aquamotion בולט כיעד בריאות מוביל, המספק שילוב של רגיעה וכיף מימי. עבור אלה המחפשים טיפולים הוליסטיים, Les Thermes du Carlina הוא הימור נהדר גם כן.

איך מגיעים לקורשבל? 

ישנן מספר דרכים להגיע ל-Courchevel:

באוויר: שדות התעופה הבינלאומיים הקרובים ביותר הם ז'נבה, ליון ושמברי. משדות תעופה אלה, תוכלו לארגן הסעות בכבישים לקורשבל.

ברכבת: תחנת הרכבת הקרובה ביותר היא Moutiers. קורשבל נמצאת במרחק נסיעה קצרה ממוטייר, ויש שירותי אוטובוס ומוניות רגילים.

בכביש: אם נוהגים, אתה יכול לקחת את הכביש המהיר לאלברטוויל, ואחריו הכביש הכפול למוטייר, ולאחר מכן את כביש D91 ל-Courchevel.

 מקווה שעזרנו לכם במאמר זה להכיר את קורשבל .

https://www.powderhounds.com/Europe/France/Courchevel.aspx

 

06/09/2024
אתרי הסקי היוקרתיים של איטליה

אתרי הסקי היוקרתיים  של איטליה סקי וי.אי.פי גאה להציג הקסם של יוקרה איטלקית: חקר מעמיק של אתרי הסקי הפרמייר של איטליה איטליה, מדינה הידועה בהיסטוריה העשירה, המטבח המעודן והנופים עוצרי הנשימה שלה, היא גם ביתם של כמה מאתרי הסקי המפוארים ביותר בעולם. אתרי סקי איטלקיים אלה, השוכנים בלב האלפים המלכותיים והדולומיטים המקסימים, מציעים יותר מסתם […]

05/08/2024
חופשות סקי זולות באיטליה

חופשות סקי זולות באיטליה סקי וי.אי.פי גאה להציג גילוי חופשות סקי במחירים סבירים באיטליה איטליה, הידועה בהיסטוריה העשירה, באמנות ובמטבח שלה, מתהדרת גם בכמה מאתרי הסקי היפים והמגוונים ביותר באירופה. בעוד יעדים כמו Cortina d'Ampezzo ו-Courmayeur עשויים לשאת תג מחיר כבד, ישנם מספר אתרי סקי פחות ידועים אך מקסימים באותה מידה המציעים הזדמנויות סקי מצוינות […]

01/08/2024
סקי פחות משבוע

סקי לאנשים עסוקים לכמה ימים סקי וי.אי.פי גאה להציג היתרונות של חופשת סקי קצרה לאנשי מקצוע עסוקים בעולם המהיר של היום, מציאת זמן לפנאי ולהירגעות יכולה להיות מאתגרת, במיוחד עבור אנשי מקצוע עסוקים. עם זאת, חופשות סקי קצרות - שנמשכות פחות משבוע - מספקות פתרון מושלם למי שזקוק לבריחה מהירה אך מרעננת. הנה כמה מהיתרונות […]

26/07/2024
סקי ליד מילאנו

סקי ליד מילאנו: 10 אתרי סקי מומלצים  סקי וי.אי.פי גאה להציג היי גולשי סקי וחובבי שלג, האם אתם מחפשים את הרפתקת הסקי הבאה שלכם ליד מילאנו? ובכן, מצאת את המדריך הנכון! העיר לומברדיה קרובה לאתרי סקי רבים ולכן היא נקודת המוצא המושלמת ליום בשלג, הימנעות מנסיעות ארוכות ברכב. כשההרים מכוסים בשלג טרי והאדרנלין זורם בוורידים […]

24/07/2024
מדוע סקי בפינזולו איטליה כל כך משתלם

 מדוע סקי בפינזולו איטליה כל כך משתלם סקי וי.אי.פי גאה להציג לגלות את חדוות הסקי בפינזולו, איטליה מבוא שוכן בלב האלפים האיטלקיים, פינזולו הוא פנינה נסתרת עבור חובבי סקי. למרות שהוא אולי לא מפורסם כמו כמה מאתרי הסקי הידועים יותר של איטליה, פינזולו מתגאה בקסם ייחודי, מורשת תרבותית עשירה והזדמנויות סקי מרהיבות שהופכות אותו ליעד […]

23/07/2024
מה כל כך מיוחד בסקי ב-ואל ד'יזר צרפת

מה כל כך מיוחד בסקי בואל ד'יזר סקי וי.אי.פי גאה להציג מכיוון שאנו ב-YSE בילינו כמעט 50 שנה בחופשות סקי ב-Val d'Isère, אתה עלול לפקפק בחוסר פניות שלנו כאשר אנו טוענים שזהו ללא ספק אתר הסקי הטוב ביותר של צרפת , כנראה אתר הסקי הטוב ביותר באירופה, וללא ספק אתר הסקי הטוב בעולם. עם זאת, […]

22/07/2024
סקי באוסטריה סאלבך הינטלגרם

סקי באוסטריה סאלבך הינטלגרם  סקי וי.אי.פי  גאה להציג את אחד מאתרי הסקי הטובים ביותר באוסטריה מדריך שלם לסאלבך אתר סקי אלפיני תוסס עם שילוב מושלם של מדרונות ציוריים, אפרה-סקי תוסס וקסם מסורתי. שוכן בלב הסקיסירקוס הנודע באוסטריה, סאלבאך הוא שילוב של יעילות מודרנית וקסם מסורתי. הערים התאומות סאלבאך והינטרגלם מתהדרות באחת ממערכות ההרמה המתקדמות בעולם, […]

22/07/2024
איך להתכונן לחופשת סקי

איך מתכוננים לחופשת סקי סקי וי.אי.פי גאה להציג טיול הסקי או הסנובורד הראשון שלך הולך להיות מרגש, אבל הוא צריך לכלול גם כמה הכנות ובחירות אריזה חכמות. הנה כמה עצות שימושיות כיצד להתכונן לטיול סקי, שגיליתי בעצמי במהלך טיולי הסנובורד שלי לאיטליה. אלה עשויים להפוך את הטיול שלך אפילו יותר טוב ממה שהוא כבר הולך […]

22/07/2024
סקי בסן אנטון

 סקי בסן אנטון סקי וי.אי.פי קשה להתחרות באילן היוחסין של סנט אנטון-אם-ארלברג כיעד סקי מוביל עבור אתרי סקי אחרים. אתר הסקי סנט אנטון כולל שטח עצום מחוץ למסלול בתוספת שלג עקבי ועמוק ופודרה. הוא פופולרי במיוחד בקרב גולשי סקי מומחים, אך נהנה באותה מידה על ידי משפחות ובעלי ביניים. איך משפרים את אחד מאתרי הסקי […]

21/07/2024
סקי באלפ' דואז

סקי באלפ דואז סקי וי.אי.פי גאה להציג Alpe d'Huez יכול להיות פשוט היעד המושלם עבור גולשי סקי וגולשים מתקדמים. כל מדריך מכובד לסקי עולמי יתייחס ל-Alpe d'Huez, ואין זה פלא למה עם מסלולים אגדיים כמו הסרן והמנהרה, בגובה 3,300 מ'. אבל יש באלפ ד'הוז הרבה יותר משתי המסלולים האיקוניים האלה, הנה כמה סיבות מדוע גולשי […]

1 2 3 6
 ©  כל הזכויות שמורות ל - SKI VIP  2024 נבנה ע"י ifrum.net
התחלת התכתבות
1
צריכים עזרה?
היי, לחצו כאן לשליחת הודעת וואטסאפ
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram